مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 00:102023-08-03سياسي

جوکار: انتقال آب به یزد توسط همه مدیران پیگیری می شود


رییس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: مقرر شده در زمینه، بحث تامین آب انتقالی از دو خط خلیج فارس و سد خرسان، مسئولان استان از این پس بصورت مشترک و گروهی کار را دنبال کنند و نشست هایی را در تهران داشته باشند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده یزد در مجلس، محمدصالح جوکار در نشست مشترک مجمع نمایندگان استان با امام جمعه، استاندار و برخی از مدیران استان اظهار کرد: اولین موضوعی که در این نشست مطرح شد، بحث تامین آب انتقالی از دو خط خلیج فارس و سد خرسان بود که مقرر شد مسئولان استان یزد از این پس بصورت مشترک و گروهی کار را دنبال کنند و نشست هایی را در تهران داشته باشند.

وی با اشاره به این که خط انتقال آب باید بصورت کنسرسیومی انجام شود، افزود: با مشارکت واحد های صنعتی و معدنی بزرگ در برابر این انتفاع، مردم استان یزد هم باید منتفع شوند و قرار شد در این زمینه در نشستی با حضور مسئولان استان، سهام داران شرکت های بزرگ معدنی و صنعتی را الزام کنیم تا هر چه زودتر تامین منابع پایدار مالی را برای انتقال آب داشته باشیم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس به موضوع آزادراه نطنز، سیرجان اشاره کرد و گفت: مسئولان استان بیش از سه دهه است که به دنبال اجرای این آزادراه هستند، اما در هر دهه یک بخش هایی از آن عملیاتی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: انتقال آب به یزد توسط همه مدیران پیگیری می شود

جوکار: انتقال آب به یزد توسط همه مدیران پیگیری می شود