مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-09اجتماعي

ثبت بیش از 5 هزار فقره تصادف درون شهری در خراسان جنوبی


بیرجند_رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 5 هزار فقره تصادف درون شهری در استان ثبت شده است.

- عباسی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: متأسفانه تصادفات همیشه ناخوشایند بوده ولی به موضوع روتینی در زندگی هایمان تبدیل شده که به نقض قوانین و عجله و شتابی برمی گردد که داشته و برنامه ریزی خاصی برای آنها نداریم.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال بالغ بر 5 هزار تصادف در حوزه درون شهری در استان خراسان جنوبی ثبت شده که بسیار نگران کننده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی ادامه داد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 15 درصد افزایش داشته است.

عباسی ادامه داد: با توجه به اینکه برخی از تصادفات تنها خسارتی بوده که افراد برای دریافت خسارت به بیمه ها مراجعه می کنند و کروکی کشیده نمی شود وگرنه آمار تصادفات درون شهری در استان بیش از این است.

وی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون متأسفانه بالغ بر 12 فقره از تصادفات درون شهری استان منجر به فوت 14 نفر شده که ناشی از شدت بالای تصادفات بوده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: همچنین از مجموع تصادفات درون شهری ثبت شده در استان از ابتدای امسال بالغ بر هزار تصادف جرحی بوده که مجرحان آن بیش از 1700 نفر بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 5 هزار فقره تصادف درون شهری در خراسان جنوبی

ثبت بیش از 5 هزار فقره تصادف درون شهری در خراسان جنوبی