مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-17سياسي

برای حل مشکلات اجتماعی باید از ظرفیت تشکل های مردمی استفاده کرد


استاندار خراسان رضوی با تاکید بر نقش مردم در حل مسائل کشور گفت: تشکل های مردمی بهتر می توانند مشکلات جامعه را حل کنند چون از نزدیک با مشکلات مردم ارتباط داشته و از آن ها خبر دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، یعقوبعلی نظری در همایش استانی تشکل های مردم نهاد درباره لزوم ایجاد این تشکل ها اظهار کرد: تشکل ها با هدف خدمتگزاری، اثرگذاری و خدمت به مردم پدید آمده اند.

وی ادامه داد: حضور و نقش مردم در نگاه اسلامی، اعتقادی و نظام مقدس جمهوری اسلامی کاملاً مشخص است؛ این نقش پررنگ در حکمرانی و حاکمیت اسلامی جز با سامان یافتن و انسجام تشکل های مردم نهاد میسر نخواهد شد.

  نظری با بیان این که مردم در هر صورت نقش خودشان را در ارتباط با نظام و حمایت از دستاوردهای انقلاب انجام می دهند عنوان کرد: حضور در انتخابات و راهپیمایی ها یکی از این عرصه هاست؛ اما نقش ها و حوزه های دیگری هم وجود دارند که باید دسته بندی شوند؛ مانند تشکل ها که وجودشان در جامعه حائز اهمیت است.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: ماهیت نظام مقدس اسلامی که اصالت امور و حضور را برای مردم مهم دانسته، بر این اساس است که کارها توسط خود مردم انجام شود.

برای حل مسائل باید مسئله محور حرکت کنیم و این حرکت هم می بایست با محوریت خود جامعه انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حل مشکلات اجتماعی باید از ظرفیت تشکل های مردمی استفاده کرد

برای حل مشکلات اجتماعی باید از ظرفیت تشکل های مردمی استفاده کرد