مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-12بين الملل

نیویورک تایمز: بیش از 150 هزار سرباز اوکراینی در جنگ کشته یا زخمی شده اند


بر اساس گزارش نشریه نیویورک تایمز آمریکا، مقامات و تحلیلگران غربی برآورد کرده اند از زمان شروع جنگ روسیه در فوریه 2022 در اوکراین، بیش از 150 هزار سرباز اوکراینی در اثر این جنگ کشته یا زخمی شده اند.

- بر اساس گزارش نشریه نیویورک تایمز آمریکا، مقامات و تحلیلگران غربی برآورد کرده اند از زمان شروع جنگ روسیه در فوریه 2022 در اوکراین، بیش از 150 هزار سرباز اوکراینی در اثر این جنگ کشته یا زخمی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز همچنین نوشت به دلیل تلفات بالای وارد شده به نیروهای اوکراینی در جریان ضدحمله کی یف، تعداد اوکراینی هایی که برای فرار از خدمت نظامی تلاش کرده اند افزایش یافته و مقامات اوکراینی شدیدتر از قبل تلاش می کنند تا از عمق جامعه این کشور برای ارتش نیرو جذب کنند.

طبق گزارش این روزنامه، اکنون برای اوکراین موضوع جذب سرباز برای ارتشش با توجه به تلفات بالای وارد شده در جنگ به نیروهای مسلح این کشور اهمیت دو چندانی پیدا کرده است.

ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین اخیرا در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازها در مورد فساد شدید در دفاتر جذب سرباز برای ارتش اوکراین که موجب فرارهای زیاد از خدمت سربازی شده، تمامی روسای دفاتر منطقه ای استخدام سرباز را اخراج کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: بیش از 150 هزار سرباز اوکراینی در جنگ کشته یا زخمی شده اند

نیویورک تایمز: بیش از 150 هزار سرباز اوکراینی در جنگ کشته یا زخمی شده اند