مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-16اقتصادي

کمبود 200 لیتر برثانیه ای آب در شهرک صنعتی سمنان/ واگذاری 95 درصد واحدهای تملیکی


مدیر شهرک صنعتی سمنان میزان آب مصرفی موجود در این شهرک صنعتی را 200 لیتر برثانیه اعلام کرد و گفت: این شهرک صنعتی به 400 لیتر برثانیه آب نیاز دارد.

- ایسنا/سمنان مدیر شهرک صنعتی سمنان میزان آب مصرفی موجود در این شهرک صنعتی را 200 لیتر برثانیه اعلام کرد و گفت: این شهرک صنعتی به 400 لیتر برثانیه آب نیاز دارد.

علی رضا احسانی 25 مرداد در گفت و گو با خبرنگاران به کمبود 200 لیتر برثانیه آب در این شهرک خبر داد و تصریح کرد: به دنبال تامین آب مورد نیاز از طریق پساب شهر سمنان هستیم و تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی ظرفیت پساب سمنان را بالغ بر 300 لیتر برثانیه اعلام و خاطرنشان کرد: قرار است که در گام اول 100 لیتر برثانیه از پساب تولیدی به شهرک صنعتی سمنان تخصیص بیابد.

مدیر شهرک صنعتی سمنان از اعلام آمادگی شرکت شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان برای سرمایه گذاری در دو بخش تصفیه و ایجاد خط انتقال پساب به شهرک صنعتی سمنان خبر داد و بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرایی شدن این پروژه تامین شده و منتظر تخیصی آب مورد نیاز هستیم.

وی از 980 قرارداد این شهرک صنعتی با سرمایه گذاران خبر داد و اظهار کرد: تاکنون 472 واحد از این قراردادها به مرحله بهره برداری رسیده که در حال حاضر 410 واحد از آنها در شهرک مستقر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 200 لیتر برثانیه ای آب در شهرک صنعتی سمنان/ واگذاری 95 درصد واحدهای تملیکی

کمبود 200 لیتر برثانیه ای آب در شهرک صنعتی سمنان/ واگذاری 95 درصد واحدهای تملیکی