مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-08اجتماعي

هشدار هواشناسی به ساکنان تهران


سازمان هواشناسی با صدور هشدار برای 8 استان از جمله تهران از احتمال طغیان رودخانه ها، آب گرفتگی معابر، برخورد صاعقه و سقوط سنگ در ارتفاعات خبر داد.

- چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش های خفیف انتظار می رود و در چهارمحال و بختیاری، اصفهان، مناطقی از شمال و جنوب فارس، ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر، گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید روی می دهد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سازمان هواشناسی با صدور هشدار برای 8 استان از جمله تهران از احتمال طغیان رودخانه ها، آب گرفتگی معابر، برخورد صاعقه و سقوط سنگ در ارتفاعات خبر داد.

  پیش بینی کلی نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی نشان می دهد امروز با گذر امواج کم دامنه از تراز میانی جو در دامنه های البرز مرکزی واقع در مازندران، زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان، دامنه های زاگرس مرکزی در استان های مرکزی، قم، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، جنوب شرق فارس، ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان در برخی ساعات رگبار پراکنده همراه با رعدوبرق، وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می شود.

  چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش های خفیف انتظار می رود و در چهارمحال و بختیاری، اصفهان، مناطقی از شمال و جنوب فارس، ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر، گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی به ساکنان تهران

هشدار هواشناسی به ساکنان تهران