مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-02اقتصادي

تغییر محدودیت مصرف برق چاه های کشاورزی خراسان شمالی در اوج مصرف


مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی گفت: محدودیت مصرف برق چاه های کشاورزی در ایام پیک مصرف برق به صورت یک روز در میان و حداکثر 5 ساعت تغییر یافت.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی گفت: محدودیت مصرف برق چاه های کشاورزی در ایام پیک مصرف برق به صورت یک روز در میان و حداکثر 5 ساعت تغییر یافت.

حسن چاهی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با تاکید استاندار و پیگیری شرکت توزیع برق و اخذ موافقت از شرکت توانیر و وزارت نیرو، مقرر شد محدودیت مصرف برق چاه های کشاورزی در ایام پیک مصرف برق به صورت یک روز در میان و حداکثر 5 ساعت تغییر یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی با اشاره به ضرورت حمایت از کشاورزان استان بیان کرد: محدودیت مصرف در ساعات اوج مصرف برق که قبلاً به صورت روزانه بود به صورت یک روز در میان انجام شود تا به محصولات کشاورزان آسیبی وارد نشود.

چاهی بر پیگیری این موضوع تاکید و اجرای دستورالعمل جدید به واحدهای تابعه شرکت برق در شهرستان های استان را با قید فوریت ابلاغ کرد.

گفتنی است 14 درصد برق استان توسط حوزه کشاورزی استفاده می شود.

تعداد مشترکان کشاورزی که در سال گذشته مشمول طرح بسته تشویقی خوش مصرفی شدند، یک هزار و 908 نفر بوده که 6 میلیارد و 452 میلیون و 37 هزار و 840 ریال پاداش به آن ها تعلق گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر محدودیت مصرف برق چاه های کشاورزی خراسان شمالی در اوج مصرف

تغییر محدودیت مصرف برق چاه های کشاورزی خراسان شمالی در اوج مصرف