مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-17بين الملل

پشت صحنه حادثه تروریستی ، صهیونیست ها هستند


معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ گفت: پشت صحنه این حادثه تروریستی آمریکا و صهیونیست ها هستند و خواستند شیرینی موفقیت های بدست آمده را درکام مردم ما تلخ کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ گفت: پشت صحنه این اقدامات جنایتکارانه آمریکا و صهیونیست ها هستند.

آمریکایی ها که اصلا خودشان اعلام کردند که داعش را ایجاد کرده و آن را مجهز می کردند.

وی یادآور شد: جریان داعشی و تکفیری مدت ها در عراق و سوریه حضور داشتند و جنایت می کردند که سردار حاج قاسم سلیمانی به کمک نیروهای منطقه و نیروهای مقاومت دولت داعش را ساقط کردند و امروز می بینیم نیروهای باقی مانده از جریان داعشی و تکفیری هر از گاهی با صحنه گردانی آمریکا و رژیم صهیونیستی اقدامات کوری را انجام می دهند و دست به جنایاتی می زنند.

هرگاه موفقیتی حاصل می شود دشمنان اقداماتی را انجام می دهند تا کام مردم را تلخ کنند معاون رییس جمهور ادامه داد: دشمنان ما هرگاه موفقیتی در جمهوری اسلامی حاصل می شود اقداماتی را انجام می دهند تا کام مردم ما را تلخ کنند.

اخیراً هم ما بحث گشایش های ارزی را داشتیم و اموال مسدود شده ما در کره جنوبی و عراق آزاد شد و  کار بسیار بزرگ و از افتخار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت صحنه حادثه تروریستی ، صهیونیست ها هستند

پشت صحنه حادثه تروریستی ، صهیونیست ها هستند