مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-19سياسي

رفسنجان میزبان پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال استان کرمان


مسئول سازمان فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان از برگزاری پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان در رفسنجان در روزهای اول تا سوم شهریورماه خبر داد.

- ایسنا/کرمان مسئول سازمان فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان از برگزاری پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان در رفسنجان در روزهای اول تا سوم شهریورماه خبر داد.

سرهنگ حسین باقری پیش از ظهر امروز 28 مردادماه در نشست خبری در رفسنجان اظهار کرد: امروز برای بیان هر موفقیتی در هر گوشه ای، باید تولید محتوا باشد.

دشمن از این ابزار برای مقاصد شوم خود استفاده می کند که نباید بگذاریم انقلاب اسلامی را مورد هتاکی و جرح قرار دهد.

وی نمونه آن را فتنه حرم شاهچراغ دانست و افزود: مقام معظم رهبری هم تأکید دارند که واقعه مظلومیت شاهچراغ در قالب هنر از جمله فیلم و انیمیشن به جهان نمایش داده شود لذا این مسئله، تأثیر به سزای استفاده از ابزار تولید محتوا را می رساند.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به حمایت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از این رویداد، عنوان کرد: مجتمع مس سرچشمه رفسنجان افتخاری برای استان کرمان محسوب می شود و برنامه های بسیج نیز با پشتیبانی نهادها، ادارات و صنایع برگزار می شود که مدیران مجتمع مس سرچشمه همیشه در خصوص حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفسنجان میزبان پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال استان کرمان

رفسنجان میزبان پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال استان کرمان