مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-22سياسي

جمع آوری 2806 قلم اطلاعات از دستگاه ها برای مبارزه با پولشویی


با راه اندازی سامانه جامع و یکپارچه این مرکز 2806 قلم اطلاعات از دستگاه ها جمع آوری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، علیرضا مرادی امروز در همایش ملی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم گفت: سامانه جامع و یکپارچه مرکز اطلاعات مالی تشکیل شده و ظرف 2 سال گذشته اطلاعات از 46 دستگاه اجرایی شامل 2806 قلم اطلاعات جمع آوری شد.

وی همچنین گفت: مرکز اطلاعات مالی سامانه ای دارد که 120 وب سرویس باید به آن متصل شوند و ما پیگیری می کنیم که این پایگاه اطلاعاتی ایجاد شود و دستگاه ها اطلاعات مالی را در اختیار این پایگاه از طریق وب سرویس قرار دهند.

معاون مرکز اطلاعات مالی اظهار داشت: ما می توانیم از طریق قانونی اطلاعات را دریافت کنیم اما اصرار داریم با گفتمان به این اطلاعات دسترسی پیدا کنیم.

به گفته مرادی، سامانه رونق به زودی راه اندازی می شود و نام کاربری و کلمه عبور در اختیار دستگاه ها قرار می دهیم و برای دستگاه ها وظایفی در نظر گرفته ایم که باید اطلاعات را در اختیار سامانه رونق قرار دهند و نحوه پیشرفت پروژه های دستگاه ها را از این طریق گزارش دهند.

در این همایش همچنین ذبیح الله خداییان، رییس سازمان بازرسی کل کشور نیز گفت: شورای عالی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم با حضور سه قوه تشکیل شده و علاوه بر دولت، دادستان کل کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 2806 قلم اطلاعات از دستگاه ها برای مبارزه با پولشویی

جمع آوری 2806 قلم اطلاعات از دستگاه ها برای مبارزه با پولشویی