مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-13اقتصادي

احتمالا پیک مصرف برق تابستان را گذرانده ایم/ ثبت رکورد 863 مگاواتی


به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با گذر از نیمه مرداد و روزهای گرم تابستان، به احتمال زیاد پیک مصرف برق کرمانشاه را پشت سر گذاشته ایم.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با گذر از نیمه مرداد و روزهای گرم تابستان، به احتمال زیاد پیک مصرف برق کرمانشاه را پشت سر گذاشته ایم.

محمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به عبور از روزهای گرم تابستان و پشت سر گذاشتن نیمه مرداد که معمولا اوج گرما است، گفت: به نظر می رسد پیک مصرف برق را با موفقیت و بدون خاموشی برنامه ریزی شده برای مشترکین خانگی گذرانده ایم.

وی از ثبت رکورد مصرف برق استان در پیک شب 18 مرداد و به میزان 863 مگاوات خبر داد که نسبت به پیک سال گذشته 20 مگاوات بیشتر شده و یادآور شد: پیش بینی ما این بود که پیک مصرف برق تابستان امسال در کرمانشاه به 900 مگاوات برسد که خوشبختانه با همکاری مشترکین به این رقم نرسیدیم و بعید است که دیگر ثبت چنین میزان مصرفی در تابستان امسال رخ دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از همکاری خوب مشترکین خانگی کرمانشاه در مدیریت مصرف برق یاد کرد و افزود: از این نظر جزو پنج استان اول کشور بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمالا پیک مصرف برق تابستان را گذرانده ایم/ ثبت رکورد 863 مگاواتی

احتمالا پیک مصرف برق تابستان را گذرانده ایم/ ثبت رکورد 863 مگاواتی