مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-14بين الملل

پروژه شیرین سازی آب، آغاز همکاری هسته ای صلح آمیز روسیه و مراکش


یک موسسه آمریکایی اعلام کرد که مراکش با امضای توافقنامه ای با شرکت انرژی هسته ای روسیه «روس اتم» در زمینه شیرین سازی آب دریا، به همکاری هسته ای صلح آمیز با روسیه نزدیک می شود.

- یک موسسه آمریکایی اعلام کرد که مراکش با امضای توافقنامه ای با شرکت انرژی هسته ای روسیه روس اتم در زمینه شیرین سازی آب دریا، به همکاری هسته ای صلح آمیز با روسیه نزدیک می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت ارم نیوز، موسسه آمریکایی خاورمیانه در گزارشی اعلام کرد، مراکش با امضای توافقنامه ای با شرکت انرژی هسته ای روسیه روس اتم در زمینه شیرین سازی آب دریا، به همکاری هسته ای صلح آمیز با روسیه نزدیک می شود.

در این گزارش آمده است، آغاز همکاری روسیه-مراکش با سفر محمد ششم، پادشاه مراکش به مسکو در سال 2016 بود و پس از آن در سال 2019 یک توافقنامه همکاری میان دو کشور امضا شد و اولین اجلاس سران دو کشور نیز همان سال برگزار شد، همینطور اجلاس دوم سران روسیه و کشورهای آفریقایی اواخر ژوییه در شهر سن پترزبورگ برگزار شد.

در گزارش این موسسه آمریکایی آمده است، عجیب نیست که شرکت های روسی همانند روس اتم تلاش می کنند به مراکش نزدیک شوند، چراکه این کشور آفریقایی 73 درصد ذخایر سنگ های فسفات جهان و نیز 6.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه شیرین سازی آب، آغاز همکاری هسته ای صلح آمیز روسیه و مراکش

پروژه شیرین سازی آب، آغاز همکاری هسته ای صلح آمیز روسیه و مراکش