مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 21:402023-08-09سياسي

محسن هاشمی: قهر از صندوق های رأی درست نیست


عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی تأکید کرد: قهر از صندوق ها درست نیست، چون کم هزینه ترین راه برای حضور مردم در تعیین سرنوشت شان، حضور در انتخابات ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رفسنجانی رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در برنامه تلویزیونی صف اول با اشاره به وظایف احزاب در پرشور شدن انتخابات، گفت: امیدوارم صداوسیما فضا را همین طور باز نگه داشته و ممیزی ها را کنار گذاشته تا شاهد یک فضای رقابتی در انتخابات داشته باشیم.

وی افزود: کشور نیاز به یک انتخابات رقابتی با مشارکت بالا دارد و ما نیاز به یک مجلس ملی و متکثر و کار آمد داریم و اگر چنین مجلسی داشته باشیم، تأثیر زیادی در زندگی مردم خواهد داشت.

عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی تأکید کرد: قهر از صندوق ها درست نیست، چون کم هزینه ترین راه برای حضور مردم در تعیین سرنوشت شان، حضور در انتخابات ها است و ما نباید کاری کنیم که مردم حس بدی نسبت به انتخابات داشته باشند.

هاشمی رفسنجانی خاطرنشان کرد: پیش ثبت نام ناگهانی که اتفاق افتاد، حلقه تصمیم گیری جریان های سیاسی به شدت تنگ شد و آن چیزی که مشارکت بالا را محقق می کند، حضور جریان های سیاسی با یک برنامه ریزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن هاشمی: قهر از صندوق های رأی درست نیست

محسن هاشمی: قهر از صندوق های رأی درست نیست