مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-20اجتماعي

40 مدرسه در شهرستان کلات، نیازمند بهسازی هستند


معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلات گفت: 40 مدرسه نیازمند بهسازی در شهرستان کلات در سامانه «اتناب» ثبت شده اند و همچنین 20 گروه جهادی نیز برای انجام امورات در این سامانه ثبت و کار خود را آغاز کردند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلات گفت: 40 مدرسه نیازمند بهسازی در شهرستان کلات در سامانه اتناب ثبت شده اند و همچنین 20 گروه جهادی نیز برای انجام امورات در این سامانه ثبت و کار خود را آغاز کردند.

حسن حسینی ثابتی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه پروژه مهر 1402 در تابستان امسال در حوزه عمرانی و پشتیبانی پررنگ تر از همیشه پیگیری می شود، بیان کرد: نقش مدیران در اجرای پروژه مهر در تابستان امسال کاملاً محسوس بوده و این عزیزان در راستای انجام فعالیت های عمرانی ایثارگرانه و با کار جهادی در حال بهسازی محیط مدارس هستند.

وی از مدرسه به عنوان یکی از ارکان مهم در تعلیم و تربیت نام برد و گفت: مدرسه باید محیطی شاداب با امکانات مناسب و متناسب با نوع و جنسیت دانش آموزان باشد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلات همچنین از تشکیل قرارگاه جهادی طرح شهید عجمیان در این شهرستان از ابتدای ابلاغ دستورالعمل خبر داد و بیان کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 مدرسه در شهرستان کلات، نیازمند بهسازی هستند

40 مدرسه در شهرستان کلات، نیازمند بهسازی هستند