مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-05اقتصادي

بهره مندی 17 درصد مشترکین برق خانگی همدان از اپلیکیشن «برق من»


مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول شرکت توزیع برق استان همدان از بهره مندی 17 درصد مشترکین برق خانگی همدان از اپلیکیشن «برق من» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سهراب سهرابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکین برق استان سخن گفت و اظهار کرد: در راستای طرح تحول دیجیتال و همچنین رفاه و آسایش مشتریان و نیز به منظور توسعه ارائه خدمات غیرحضوری، علاوه بر ارائه خدمات از طریق دفاتر پیشخوان و وب سایت برق من شرکت های توزیع برق نرم افزاری به نام برق من ارائه کردند.

وی با بیان اینکه مشترکین می توانند خدمات عمومی برق را بدون مراجعه حضوری و تنها از طریق گوشی تلفن همراه در هر زمانی و از هر نقطه ای دریافت کنند گفت: مشترکان برق بعد از نصب اپلیکیشن برق من با ثبت شناسه قبض 13 رقمی خود می توانند از خدمات شرکت برق، در سه بخش صورتحساب، خدمات مشترکین و شبکه برق بهره مند شوند.

مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول شرکت توزیع برق استان همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 17 درصد مشترکین برق استان همدان اپلیکیشن برق من را نصب کرده اند و از خدمات بهره مند می شوند.

وی با اشاره به اینکه از بین 810 هزار مشترک برق خانگی در استان 136 هزار نفر اپلیکیش برق من را دارند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 34 درصد از خدمات غیر حضوری از طریق اپلیکیشن و وب سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 17 درصد مشترکین برق خانگی همدان از اپلیکیشن «برق من»

بهره مندی 17 درصد مشترکین برق خانگی همدان از اپلیکیشن «برق من»