مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 16:412023-08-16سياسي

شهر رمکان در قشم 55 روز است که آب ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد پاینده مسؤول کمیته رصد قرارگاه گشت ارشاد مسؤولان کشور ظهر امروز در گفت و گویی رسانه ای با انتقاد از وضعیت آبرسانی در جزیره قشم، اظهار کرد: شهر رمکان واقع در مرکز جزیره قشم با جمعیت بیش از 10هزار نفر، 55 روز است که بی آب مانده است و مردم گرفتار این وضعیت هستند.

وی با بیان این که این شهر در نقطه کانونی جزیره قشم واقع شده و در مسیر کریدور شرق به غرب این جزیره و موقعیتی تجاری را داراست، چرا باید حدود دو ماه مردم منتظر جاری شدن آب در شبکه آبرسانی این شهر باشند؟ پاینده عنوان کرد: این وضعیت شهر رمکان است و شما قضاوت کنید که در روستاها چه وضعیتی وجود دارد؟ مسؤول کمیته رصد قرارگاه گشت ارشاد مسؤولان کشور با حمایت از سخنان اخیر مدیرعامل منطقه آزاد قشم در پیگیری وضعیت آب جزیره، خاطرنشان کرد: مسؤولینی که چه در سطح شهرستانی و چه در سطح استانی قادر به رفع این مشکل نیستند، از منصب خود کناره گیری کنند تا مسؤولانی توانمند جای آنها را گرفته و کاری برای مردم کنند.

پاینده گفت: مردم اکنون آب مورد نیاز خود با قیمت گزافی با تانکر خریداری می کنند و این وضعیت مدت ها است ادامه دارد و مسؤولان حوزه وزارت نیرو فکری به حال شبکه آب قشم کنند و تغییراتی اساسی در این زمینه بوجود آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر رمکان در قشم 55 روز است که آب ندارد

شهر رمکان در قشم 55 روز است که آب ندارد