مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 18:252023-08-10اقتصادي

مجموعه شهرداری از ظرفیت مردم در پیشبرد اهداف استفاده کند


مدیرکل اقتصادی، سرمایه گذاری و خدمات مالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تاکید کرد: مجموعه شهرداری برای پیشبرد اهداف خود بایدازظرفیت مردم به عنوان بزرگ ترین بخش خصوصی استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبارها فرموده اند باید در کنار امر تولید، به موضوع سرمایه گذاری نیز اهتمام داشته باشیم.

بیضاوی در ادامه با یادآوی اینکه استفاده از ظرفیت بخش خصوصی می تواند اولین قدم در راستای تحقق سرمایه گذاری در مجموعه شهرداری ها باشد، عنوان کرد: بدون شک سرمایه گذاری در هر زمینه ای با چالش هایی مواجه است اما باید توجه داشت که تنها راه برون رفت از این چالش ها تغییر نگاه مان نسبت به موضوع سرمایه گذاری است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان نیز در ادامه این دوره آموزشی با اشاره به اینکه امروز شاهد نگرش متفاوت شهرداری های استان زنجان به موضوع سرمایه گذاری هستیم، اضافه کرد: افزایش بودجه فصلی شهرداری های استان در سال جاری نشان دهنده نگاه متفاوت این مجموعه به امر توسعه بوده است.

13 پروژه قابل توجه در شهرداری های استان زنجان اجرا می شود سعید خلجی از اجرای 13 پروژه قابل توجه در شهرداری های استان خبر داد و گفت: باوجود اینکه اعتبار این تعداد پروژه نزدیک به 800 میلیارد تومان است اما مشکلات حقوقی دغدغه های زیادی را برای این پروژه ها به وجود آورده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه شهرداری از ظرفیت مردم در پیشبرد اهداف استفاده کند

مجموعه شهرداری از ظرفیت مردم در پیشبرد اهداف استفاده کند