مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 09:002023-07-24بين الملل

دومین زیردریایی هسته ای آمریکا وارد کره جنوبی شد


چند روز پس از استقرار اولین زیردریایی هسته ای آمریکا در کره جنوبی طی چهار دهه اخیر، یک زیردریایی هسته ای دیگر این کشور امروز (دوشنبه) وارد آبهای کره جنوبی شد.

- چند روز پس از استقرار اولین زیردریایی هسته ای آمریکا در کره جنوبی طی چهار دهه اخیر، یک زیردریایی هسته ای دیگر این کشور امروز (دوشنبه) وارد آبهای کره جنوبی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این استقرار درحالی انجام شده که این دو متحد (آمریکا و کره جنوبی) به دنبال ارتقاء دارایی های استراتژیک آمریکا جهت بازدارندگی کره شمالی هستند.

نیروی دریایی کره جنوبی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد، زیردریایی یواس اس آناپولیس برای بارگیری تجهیزات نظامی وارد یک پایگاه دریایی در جزیره ججو در جنوب کره جنوبی شد.

در این بیانیه آمده است: نیروهای دریایی دو کشور قصد دارند با ورود زیردریایی یواس اس آناپولیس، موقعیت دفاعی ترکیبی را تقویت کنند و همزمان با بزرگداشت هفتادمین سالگرد ائتلاف آمریکا-کره جنوبی، فعالیت هایی را به طور مشترک انجام دهند.

هفته گذشته، همزمان با برگزاری نخستین نشست کارگروه مشترک واشنگتن و سئول درباره تهدید هسته ای کره شمالی، یک زیردریایی هسته ای آمریکا به کره جنوبی رفت و پس از آن کرت کمپبل، هماهنگ کننده امور هند-آرام کاخ سفید سفر کم سابقه این زیردریایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین زیردریایی هسته ای آمریکا وارد کره جنوبی شد

دومین زیردریایی هسته ای آمریکا وارد کره جنوبی شد