مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-08سياسي

محسن اژه ای: طی دوماه کلیه اسناد رسمی املاک شهر آباده طشک به دست صاحبان آن ها برسد


حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای: ما مسئولان باید به حرف هایی که می زنیم عمل کنیم و نباید در عمل به وعده هایمان تاخیر وجود داشته باشد، سازمان ثبت اسناد و املاک طی حداکثر دو ماه اتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بختگان، آیین واگذاری 5 هزار فقره سند رسمی املاک شهرستان بختگان با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رییس دستگاه قضا، بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک و تعدادی از اهالی و مردم شهرستان بختگان و شهر آباده طشک برگزار شد.

     در جریان این آیین، به صورت نمادین تعدادی از اسناد رسمی املاک شهر آباده طشک توسط رییس قوه قضاییه به صاحبان آنها تحویل داده شد .

     رییس دستگاه قضا در جریان این آیین با بیان اینکه عزم قوای سه گانه برای رفع مشکلات مردم جزم است، گفت: ما مسئولان باید به حرف هایی که می زنیم عمل کنیم و نباید در عمل به وعده های ما تاخیر وجود داشته باشد.

     رییس قوه قضاییه همچنین خطاب به رییس سازمان ثبت اسناد و املاک تاکید کرد که در موعد مقرر، کلیه اسناد رسمی املاک شهر آباده طشک به دست صاحبان آنها برسد.

    بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک نیز طی سخنانی در این مراسم گفت: شهر آباده طشک در مرکز شهرستان بختگان با جمعیتی بالغ بر 12 هزار نفر و با وسعت 300 هکتار از جمله شهرهای مهم استان فارس محسوب می شود که مردم این منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن اژه ای: طی دوماه کلیه اسناد رسمی املاک شهر آباده طشک به دست صاحبان آن ها برسد

محسن اژه ای: طی دوماه کلیه اسناد رسمی املاک شهر آباده طشک به دست صاحبان آن ها برسد