مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 09:252023-07-27اجتماعي

پیش بینی افزایش حجم ترافیک طی ساعات آینده در ورودی های شمال


رییس پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم محدودیت های ترافیکی در جاده های شمال، گفت: انتظار داریم طی ساعات آینده شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده های شمال باشیم.

- یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت ترافیکی محورهای شمال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: بامداد امروز باتوجه به ترافیک سنگین در ورودی های شمال محور کندوان یک طرفه شد و این محدودیت ت ساعت 5:20 بامداد ادامه داشت.

وی با اشاره به ترافیکی روان در برخی مقاطع پرحجم در ورودی های شمال، افزود: انتظار داریم طی ساعات آینده شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده های شمال باشیم.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی در جاده های شمال درحال اجرا است، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت ها به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امروز و همچنین از ساعت 6 تا 24 روز جمعه ششم مرداد ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

جهان تاب یادآور شد: درصورت ادامه ترافیک اعمال محدودیت یک طرفه را در محور هراز داریم که این محدودیت به صورت مقطعی خواهد بود .

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه امروز از مرزن آباد به سمت کرج و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش حجم ترافیک طی ساعات آینده در ورودی های شمال

پیش بینی افزایش حجم ترافیک طی ساعات آینده در ورودی های شمال