مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-14سياسي

ثبت 830 تشکل مردم نهاد در استان کرمان


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان گفت: 830 تشکل مردم نهاد (سمن) در استان کرمان دارای مجوز به ثبت رسیده است که بیش از 80 در صد آنان فعال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، ایوب فلاحتی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان امروز به مناسبت هفته تشکل ها و مشارکت های اجتماعی در جلسه هماهنگی موسسات خیریه و تشکل های مردم نهاد شهرستان سیرجان که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: سمن ها حلقه ارتباطی بین مردم و دولتند که می توانند برخی از وظایف حاکمیت را بر اساس ضوابط و مقررات بر عهده گیرند.

وی افزود: 830 تشکل مردم نهاد (سمن) در استان کرمان دارای مجوز به ثبت رسیده است که بیش از 80 در صد آنان فعال هستند و در کنار این تشکل ها 430 مجموعه خیریه هم در این استان فعال هستند که با حمایت نهادهای حمایتی فغالیت های خوبی را دارند.

 فلاحتی عنوان کرد:  در کنار این مجموعه های خیریه 130 گروه جهادی در جنوب و شرق استان کرمان خدمات رسانی را در مناطق محروم دارند که می توانند نقش مهمی در حل مشکلات جامعه و در صدر آنها مشکلات اقتصادی شامل فقر و مشکلات معیشتی داشته باشند.

 مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان گفت : سمن ها در حوزه های مختلفی از جمله مبارزه با آسیب های اجتماعی، محیط زیست، فرهنگی مذهبی، امور خیریه و حوزه سلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 830 تشکل مردم نهاد در استان کرمان

ثبت 830 تشکل مردم نهاد در استان کرمان