مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-17اجتماعي

صدور مجوزهای جدید برای راه اندازی کودکستان


نیمه دوم امسال برنامه صدور مجوزهای جدید برای کودکستان ها آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضامراد صحرایی درباره صدور مجوز کودکستان ها اظهار کرد: سازمان تعلیم و تربیت کودک به پنجره واحد مجوزها وصل شده است.

وی با بیان اینکه شناسایی مهدهای کودک کار اول سازمان تعلیم و تربیت کودک بود، توضیح داد: بیش از 30 هزار کودکستان شناسایی شده است.

مرحله دوم کار ما اعتبار دادن به مجوزهای این کودکستان ها است.

در این راستا سامانه برخط برای این کار آماده شده است چراکه همه این کودکستان ها هویت جدید خود را زیر چتر آموزش و پرورش پیدا می کنند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مرحله بعدی صدور مجوز جدید برای این مراکز است، عنوان کرد: همکاران ما قول داده اند در شهریور ماه بستر صدور مجوز جدید آماده شود و از نیمه دوم امسال صدور مجوزها شروع می شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: کار تعلیم و تربیت کودک کاری کاملاً حرفه ای و تخصصی است و معتقدیم یکی از ابتکارات به یادماندنی شورای عالی انقلاب فرهنگی تأسیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک است.

وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت کودک کاری تخصصی است که باید توسط متخصصین از ابتدا تا انتها انجام شود، ادامه داد: از آنجا که کودکستان ها پایه تحصیلات ما در آموزش و پرورش رسمی هستند، هرچه در کودکستان بیشتر برای بچه ها کار کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوزهای جدید برای راه اندازی کودکستان

صدور مجوزهای جدید برای راه اندازی کودکستان