مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-20سياسي

خبرنگاران پیش قراولان حفاظت از تالاب ها هستند


رییس اداره حفاظت احیای تالاب های گیلان با تاکید بر لزوم برنامه محوری در حفظ و احیای تالاب های استان گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه پیش قراولان حفاظت از تالاب ها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس عاشوری صبح یکشنبه در کارگاه آموزشی ارتباطات، مشارکت و آگاهی افزایی تالاب بین المللی انزلی اظهار کرد: احیای تالاب ها به عنوان زیستگاه های حیات پرندگان در کنوانسیون رامسر کلید خورد.

وی با اشاره به اینکه 180 کشور عضو کنوانسیون رامسر هستند، افزود: حفظ و احیای تالاب های کشور و جهان به یک مطالبه جدی در آمده است.

رییس اداره حفاظت و احیای تالاب های گیلان با تاکید بر لزوم برنامه محوری در حفظ و احیای تالاب های استان بیان کرد: برنامه مدون، منسجم و تصمیم سازی در سه تالاب مهم گیلان طراحی شده است.

عاشوری با اشاره به برپایی کارگاه آموزشی ارتباطات، مشارکت و آگاهی افزایی تالاب بین المللی انزلی ویژه خبرنگاران اضافه کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه پیش قراولان حفاظت از تالاب ها هستند.

وی از راه اندازی پنج شنبه های با تالاب در گیلان خبر داد و افزود: آموزش میدانی و شناخت ابعاد مختلف ارزش و جایگاه تالاب ها در زندگی بشر مورد توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران پیش قراولان حفاظت از تالاب ها هستند

خبرنگاران پیش قراولان حفاظت از تالاب ها هستند