مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 07:002023-08-10اقتصادي

افزایش 66 درصدی اعتبارات تملک دارایی رضوانشهر در سال جاری


مجموع اعتبارات تملک دارایی شهرستان رضوانشهر در سال جاری 112 میلیارد تومان می باشد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 66 درصد رشد دارد.

- ایسنا/گیلان فرماندار رضوانشهر گفت: مجموع اعتبارات تملک دارایی شهرستان رضوانشهر در سال جاری 112 میلیارد تومان می باشد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 66 درصد رشد دارد.

سید نادر صفوی روز 18 مرداد در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان رضوانشهر، افزود: اعتبارات تملک دارایی رضوانشهر در سالجاری از محل منابع استانی، نفت و گاز و متوازن 112 میلیارد می باشد که راهداری و حمل و نقل جاده ای و بنیاد مسکن با مبلغ 53 میلیارد تومان، سهم بیشتری نسبت به سایر دستگاه ها از این اعتبارات دارند.

وی افزود: براساس سیاست های راهبردی دولت سیزدهم و ابلاغ ضوابط اجرایی قانون بودجه، توزیع اعتبارات با اولویت تکمیل و اتمام پروژه های نیمه تمام و همچنین پروژه های موثر در پیشبرد برنامه های مرتبط با اقتصاد مقاومتی است.

فرماندار رضوانشهر ادامه داد: موضوعات مهمی همچون جهش تولید، مقاوم سازی و بازسازی سازه های در معرض خطر بلایای طبیعی و بحران ساز و مدیریت پسماند در اعتبارات مصوب سال جاری دیده شده است.

صفوی همچنین به بودجه سال قبل این شهرستان اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته بودجه عمرانی رضوانشهر مبلغ 68 میلیارد تومان بود که تاکنون فقط حدود 70 درصد آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 66 درصدی اعتبارات تملک دارایی رضوانشهر در سال جاری

افزایش 66 درصدی اعتبارات تملک دارایی رضوانشهر در سال جاری