مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 08:302023-08-05اقتصادي

روزهای گرم و افزایش شنا در آب های استان بوشهر/ 3 نفر غرق شدند


افزایش دما و شرجی در روزهای گرم سال باعث افزایش شنا در رودخانه ها، کانال های آبیاری و سواحل استان بوشهر شد که خطراتی را نیز برای این افراد در پی داشته است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: طی روزهای اخیر گرما در سطح کشور افزایش چشمگیری داشته و به همین منظور روزهای پایانی هفته گذشته در سراسر کشور تعطیل اعلام شد.

استان بوشهر که در جنوب کشور واقع شده و مردم این استان به نسبت سایر نقاط، گرما و شرجی بیشتری را تجربه کردند و شرایط زندگی برای مردم این استان سخت تر از دیگر استان ها بوده است.

افزایش گرما در استان بوشهر باعث شد تا مردم برای فرار از گرمای هوا به سمت شنا بروند که علاوه بر دریا، رودخانه ها و کانال های آبیاری نیز مورد استفاده مردم قرار گرفت.

در این شرایط و در حالی که استان بوشهر موردی از گرمازدگی نداشته است، 29 بیمار به دلیل مشکلات قلبی و تنفسی به مراکز درمانی این استان مراجعه کردند.

دمای هوا به 49 درجه رسید کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر به موج گرما در این استان اشاره کرد و اظهار داشت: دمای هوا در برخی از نقاط استان به آستانه 50 درجه سانتیگراد رسیده است.

طلیعه محمدی با اشاره به اینکه دمای هوا در برازجان 49 درجه ثبت شده است افزود: دمای هوا در شهرهای اهرم تنگستان و دشتی به 48 درجه سانتیگراد رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای گرم و افزایش شنا در آب های استان بوشهر/ 3 نفر غرق شدند

روزهای گرم و افزایش شنا در آب های استان بوشهر/ 3 نفر غرق شدند