مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 18:002023-08-03دانش

اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی در اولویت وزارت علوم


اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی در اولویت کارهای وزارتخانه بوده و در این رابطه در تلاش هستیم سرانه ورزشی در دانشگاه ها افزایش پیدا کند.

- ایسنا/همدان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی در اولویت کارهای وزارتخانه بوده و در این رابطه در تلاش هستیم سرانه ورزشی در دانشگاه ها افزایش پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدعلی زلفی گل در آیین افتتاحیه چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در دانشگاه بوعلی سینا، اظهار کرد: ورزش به عنوان یکی از مؤلفه های سلامت جسم و روان و نیز پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ایجاد روحیه نشاط در جامعه و قشر جوان یکی از مهمترین ظرفیت هایی است که توسط وزارت علوم جدی گرفته شده است.

وی برگزاری چنین المپیادها و رقابت های ورزشی را موجب نهادینه شدن ورزش در بین دانشجویان دانست و خاطرنشان کرد: تقویت و توسعه امکانات فرهنگی و ورزشی از نقش مؤثری در تربیت دانشجویان داناتر، با اخلاق تر و متدین تر برخودار بوده و به طور قطع این دانشجویان پس از دانش آموختگی تجربیات خود را برای تربیت نسلی داناتر به کار خواهند بست چراکه دانشگاهیانی موفق اند که نسلی داناتر از خود تحویل جامعه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی در اولویت وزارت علوم

اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی در اولویت وزارت علوم