مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 15:502023-07-30سياسي

منافقین قصد قطعه قطعه کردن جغرافیای ایران اسلامی را داشتند


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به فتنه های اخیر دشمنان، گفت: منافقین قصد قطعه قطعه کردن جغرافیای ایران اسلامی را داشتند.

- کرمانشاه- فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به فتنه های اخیر دشمنان، گفت: منافقین قصد قطعه قطعه کردن جغرافیای ایران اسلامی را داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار بهمن ریحانی ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد که با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در محل حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: هم اکنون منافقین به یک تفاله هایی تبدیل شده اند که در هیچ کشوری جایی ندارند اما بدانید این پایان کار نیست و دوباره برای ایران اسلامی در فتنه های آینده برنامه دارند.

وی با اشاره به اینکه تمامی تلاش دشمن گرفتن فضا و روح اعتقاد، ایمان و جوشش اعتقادی عاشورایی مردم است، افزود: اعتقادات عاشورایی تنها مختص به شیعیان نیست بلکه در همه ادیان جایگاه والایی دارد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه عاشورا سراسر درس و عبرت بود، بیان کرد: سرمشق گرفتن از این درس ها امروز باعث عزت و سربلندی ایران اسلامی در دنیا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منافقین قصد قطعه قطعه کردن جغرافیای ایران اسلامی را داشتند

منافقین قصد قطعه قطعه کردن جغرافیای ایران اسلامی را داشتند