مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 16:052023-08-05بين الملل

روزنامه عبری: سازمان اطلاعات تل آویو برای سناریوی انتفاضه سوم آماده است


سایت روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت در گزارشی به تشریح دلایل و تصوری پرداخت که سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی برای امکان وقوع انتفاضه سوم در کرانه باختری به ویژه در مرحله پس از محمود عباس ارائه کرده است.

- سایت روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت در گزارشی به تشریح دلایل و تصوری پرداخت که سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی برای امکان وقوع انتفاضه سوم در کرانه باختری به ویژه در مرحله پس از محمود عباس ارائه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این سایت عبری زبان اعلام کرد که عملیات اخیر در جنین و اردوگاه آن چشم انداز کوچکی از درگیری نظامی گسترده احتمالی در کرانه باختری با مشارکت ده ها هزار فرد مسلح بود.

این سایت نوشت طی هفته اخیر سازمان اطلاعات و نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی هشدار دیگری مبنی بر انفجار اوضاع در کرانه باختری پس از سه حمله در طول یک روز از جمله دو تیراندازی دریافت کرد و این ارتش صهیونیستی است که بهای آن را می پردازد.

از سویی نیروهای نظامی را کمتر آموزش می دهد و تعداد بیشتری از نیروهای ذخیره را با هزینه های صدها میلیون شکلی احضار می کند.

در ادامه این گزارش آمده است: در طول یک سال و نیم گذشته، تنها 13 گردان وظایف امنیتی فعلی را در کرانه باختری انجام دادند و از زمانی که موج حملات دو برابر شد، تعداد گردان ها با میانگین 25 گردان افزایش یافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه عبری: سازمان اطلاعات تل آویو برای سناریوی انتفاضه سوم آماده است

روزنامه عبری: سازمان اطلاعات تل آویو برای سناریوی انتفاضه سوم آماده است