مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-19سياسي

از مواضع انقلابی و دفاع از وطن هرگز عقب نخواهیم نشست


مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه خط حوزه، خط ساختن خویش، مبارزه با نفس در کارزار سنگین دنیا است، اعلام کرد: پیام یادواره شهدای روحانیت این است که بر سر پیمان خویش هستیم و از مواضع انقلابی و دفاع از وطن و اسلام هرگز عقب نخواهیم نشست.

- ایسنا/همدان مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه خط حوزه، خط ساختن خویش، مبارزه با نفس در کارزار سنگین دنیا است، اعلام کرد: پیام یادواره شهدای روحانیت این است که بر سر پیمان خویش هستیم و از مواضع انقلابی و دفاع از وطن و اسلام هرگز عقب نخواهیم نشست.

آیت الله علیرضا اعرافی شنبه 28 مرداد در یادواره 115 شهید روحانی استان در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان، اظهار کرد: همدان زادگاه انسان های بزرگ و سرنوشت ساز و مهد خادمان بزرگ و مجاهدان در راه خدا از جمله آخوند ملاعلی معصومی، ملاحسینقلی خان همدانی، میرسیدعلی همدانی، آیت الله نوری همدانی، شهید مدنی و دیگر بزرگان علم دانش است و باید این سرمایه ها را به نسل جوان آینده بشناسانید.

وی افزود: بازنمایی چهره های ملی و استانی و شخصیت های حوزوی، دانشگاهی و سرمایه های شهادت و ایثار از مهمترین راه های هویت سازی در جامعه است بنابراین اگر بخواهیم بر آسیب های جامعه فائق شویم، نسل نو و جدید را در تراز اسلام و انقلاب اسلامی بسازیم و به آرمان های بزرگ شهدا نزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مواضع انقلابی و دفاع از وطن هرگز عقب نخواهیم نشست

از مواضع انقلابی و دفاع از وطن هرگز عقب نخواهیم نشست