مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 12:452023-07-23سياسي

درخواست عدم برچسب فساد بر روی پروژه های سرمایه گذاری تهران


اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و شصت و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران پس از استعماع گزارش روند سرمایه گذاری در شهرداری تهران انتقادات، - اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و شصت و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران پس از استعماع گزارش روند سرمایه گذاری در شهرداری تهران انتقادات، پیشنهادات و سوالات خود را مطرح کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا شمس احسان رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری برای پیگیری امور، تأکید کرد: بوستان آزادگان از ابتدای این دوره مورد توجه ما بود و قرار بر این شد به عنوان یک طرح ویژه گردشگری با رویکرد مشارکتی اجرایی شود.

این طرح از سال 94 به دلیل مستهلک شدن تجهیزات تعطیل شده بود و امیدواریم تا پایان سال تعیین تکلیف شود.

وی ادامه داد: انتظار بر این است که پروژه های بزرگ مقیاس، طرح های حوزه حمل و نقل و خدمات شهری و محیط زیست از جمله تأمین اتوبوس و مترو در لیست پروژه های سرمایه گذاری قرار بگیرد.

شمس احسان با بیان اینکه مستندات مالی سرمایه گذاری تونل شهید متوسلیان باید به شورا ارائه شود، گفت: باید بخش حقوقی سازمان سرمایه گذاری با توجه به مشکلات این حوزه فعال باشد و از سوی دیگر پایگاه اطلاع رسانی فرصت های سرمایه گذاری این سازمان شکل بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست عدم برچسب فساد بر روی پروژه های سرمایه گذاری تهران

درخواست عدم برچسب فساد بر روی پروژه های سرمایه گذاری تهران