مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-18بين الملل

میقاتی: ثبات اقتصادی لبنان در خطر است


نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان گفت که عدم تصویب برخی قوانین مهم اقتصادی برای خارج کردن کشور از مشکلات، ثبات اقتصادی لبنان را تهدید می کند.

- نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان گفت که عدم تصویب برخی قوانین مهم اقتصادی برای خارج کردن کشور از مشکلات، ثبات اقتصادی لبنان را تهدید می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الشرق ، نجیب میقاتی، نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان در اظهاراتی که به دنبال عدم برگزاری جلسه پارلمان لبنان به دلیل به حد نصاب نرسیدن آن مطرح شد، گفت: پارلمان باید برای تصویب قوانین مربوط به طرح بهبود، تغییر ساختار بانک ها و شکاف مالی، جلسه فوق العاده ای برگزار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیدل ایست نیوز، فروپاشی اقتصادی لبنان که در سال 2019 کلید خورد، موجب شد لیره لبنان بیش از 90 درصد از ارزش خود را از دست بدهد.

دولت لبنان زیان بخش مالی را بیش از 70 میلیارد دلار برآورد کرده است.

وی افزود: همه اینها نیاز به یک راه حل فوری دارند و اگر پارلمان برای تصویب این قوانین تشکیل جلسه ندهد، دیگر ثبات اقتصادی در کشور وجود نخواهد داشت.

طبق بیانیه ای که ریاست کابینه لبنان از طریق حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) منتشر کرده، میقاتی معتقد است که عدم انجام هیچ اقدامی که به خروج لبنان از بحران کنونی کمک کند، می تواند کشور را در بحران فرو ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میقاتی: ثبات اقتصادی لبنان در خطر است

میقاتی: ثبات اقتصادی لبنان در خطر است