مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-05سياسي

پرونده های قضایی قابلیت سوژه فیلم را دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی موسسه فرهنگی هنری وصف صبا، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با حضور در محل تصویربرداری و لوکیشن مجموعه تلویزیونی «بازپرس»، - رییس قوه قضاییه گفت: کسی نمی داند در پشت پرده رسیدگی به پرونده های قطور و پرحجم قضایی، چه تلاش هایی صرف می شود؛ عموم مردم فقط حکم صادره را می بینند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی موسسه فرهنگی هنری وصف صبا، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با حضور در محل تصویربرداری و لوکیشن مجموعه تلویزیونی بازپرس ، ضمن بازدید از پشت صحنه و مراحل مختلف تولید این مجموعه تلویزیونی، با عوامل و دست اندرکاران ساخت آن در فضایی صمیمانه دیدار و گفتگو کرد.

رییس قوه قضاییه در گفت وگویی که با گروه هنری دست اندرکار در ساخت مجموعه تلویزیونی بازپرس داشت، ضمن اشاره به تأثیر شگرف کار های هنری در ترویج فضائل و خوبی ها، اظهار داشت: هنر، عنصری گرانبها برای گسترش ارزش های معرفتی و عملی است و پاسداشت هنر متعالی، امری ممدوح و مورد تاکید است.

حجت الاسلام محسنی اژه ای گفت: خیلی از مسائل را نمی توان با صِرف گفتن و صِرف نوشتن منتقل کرد، بلکه در انتقال و ترویج آن ها نیاز به بهره گیری از ظرافت های هنری است؛ فیلم و سریال نیز در زمره قالب ها و ساختار هایی است که ظرافت های هنری در آن ها تجلی می یابد و مضامینی که در این قالب ها عرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های قضایی قابلیت سوژه فیلم را دارند

پرونده های قضایی قابلیت سوژه فیلم را دارند