مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 13:502023-07-31اجتماعي

تداوم بارش های رگباری و تگرگ در آذربایجان شرقی


رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به ناپایداری آب و هوای استان طی امروز و فردا، گفت: رگبار باران در نواحی مستعد و بارش تگرگ در نواحی شمالی و شرقی استان را فرا می گیرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به ناپایداری آب و هوای استان طی امروز و فردا، گفت: رگبار باران در نواحی مستعد و بارش تگرگ در نواحی شمالی و شرقی استان را فرا می گیرد.

محمد امیدفر در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس گزارش نقشه های هواشناسی، جوی نسبتا ناپایدار طی امروز و فردا در استان حاکم بوده و عبور امواج کم دامنه تراز میانی جو و شرایط فصلی و محلی موجب افزایش ابر، وزش باد گاهی تا نسبتا شدید می شود.

وی افزود: در برخی نواحی به ویژه شمالی و شرقی استان رگبار باران و غرش آذرخش پیش بینی می شود که احتمال آبگرفتگی معابر، برخورد آذرخش و طغیان رودخانه های فصلی و مسیل ها دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به وزش باد نسبتا شدید طی این مدت، گفت: احتمال سقوط و یا پرتاب اجسام سبک، سقوط تابلوهای تبلیغاتی و خسارت به سازه های سبک وجود دارد، بنابراین محکم کردن سازه های سبک و احتیاط در عبور از کنار ساختمان های نیمه کاره و درختان کهنسال و فرسوده ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بارش های رگباری و تگرگ در آذربایجان شرقی

تداوم بارش های رگباری و تگرگ در آذربایجان شرقی