مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 07:452023-08-21سياسي

خبرنگاران پرچمدار امر به معروف و نهی از منکر باشند


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: خبرنگاران باید پرچمدار امر به معروف و نهی از منکر، مبارزه با مفاسد و به دنبال اصلاح گری در جامعه اسلامی باشند.

- بهه گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در نشست با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته خبرنگار و گرامیداشت 26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اظهار کرد: نام گذاری مناسبتی به نام روز خبرنگار الهام بخش و مسئولیت آفرین است به گونه ای که مسیر را مشخص و نقشی که باید ایفا کنید به شما نشان می دهد.

 امام جمعه زاهدان افزود: جنگ همچنان پابرجاست آن هم با گستره بیشتری از مرزهای جغرافیایی در دوران دفاع مقدس و با جنگ ترکیبی مواجه هستیم و صبقه بیشتر در آن جنگ فرهنگی، جنگ شناختی و جنگ اراده هاست و در این جنگ بیشتر از هر چیزی ما نیازمند جهاد تبیین هستیم که به طور مکرر مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته و اصحاب بیان و بنان، اصحاب قلم و خطابه و اصحاب هنر و رسانه سربازان و سرداران خط مقدم این جبهه هستند و همه این افراد باید با بصیرت کامل و شناخت دقیق از نقشه های دشمن خود را به سلاح مناسب این جنگ ترکیبی مسلح کرده و با اهتمام ویژه به دفاع مقدس ادامه دهند.

 آیت الله محامی بیان کرد: خبرنگاران باید با چشم باز و نگاه نافذ جامعه اسلامی و جامعه جهانی را رصد کرده و نسبت به مسئولان و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران پرچمدار امر به معروف و نهی از منکر باشند

خبرنگاران پرچمدار امر به معروف و نهی از منکر باشند