مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 10:302023-07-26سياسي

مسؤولان با برطرف کردن مشکلات اقتصادی وفای عهد کنند


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دشمنان در مقابل سلاح فرهنگ شهادت خلع سلاح و ناکارآمد هستند، گفت: شهدا با خون خود وفای به عهد کردند و حالا وفای مدیران دستگاه های اجرایی این است امور مربوط به اقتصاد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی صبح امروز در مراسم اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید رضا شیخی در ستاد فرماندهی انتظامی مازندران اظهار کرد: کربلا و عاشورای حسینی تابلوی زیبایی از وفا و جفا است؛ وفایی که هیچ حد و حصر و مرز واقعا ندارد.

وی با بیان اینکه نهایت وفای بی نهایت یاران امام حسین(ع) در مقابل جفای بی نهایت دشمنان در حق ایشان می بینیم، افزود: از ویژگی های مهم مؤمنان وفای به عهد و میثاق بود که در احادیث ما وفای به عهد یکی از نشانه های راستین مسلمانان است .

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: وفا در آیین و دین ما جایگاهی بسیار با ارزش و در مقابل جفا بسیار خطرناک بود و نشانه نفاق است.

محمدی لایینی با اشاره به اینکه انسان مومن نباید نفاق داشته باشد، تصریح کرد: وفا را در تابلوی عاشورا به زیبایی می بینیم.

وی اظهار کرد: امروز هم نمونه های زیبایی از وفا و صفا در جامعه اسلامی مشاهده می کنیم؛ رویش هایی که ما در حوزه وفا و صفا مشاهده می کنیم بسیار بسیار زیاد است؛ به طوری که در این مقطع از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان با برطرف کردن مشکلات اقتصادی وفای عهد کنند

مسؤولان با برطرف کردن مشکلات اقتصادی وفای عهد کنند