مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-13سياسي

قالب نثر ادبی به دلیل ظرفیت بکر و کمتر شناخته شده اش برای موضوعات دینی مناسب است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، آیین رونمایی و معرفی کتاب های «خیمه گاه» و «ضامن آهو» از سلسله برنامه های فرهنگی خانه کتاب و ادبیات ایران با عنوان «تکیه کتاب» شنبه (21 مرداد ماه 1402) با حضور محمدرضا .

- در نشست رونمایی و معرفی کتاب های خیمه گاه و ضامن آهو بیان شد؛ قالب نثر ادبی به دلیل ظرفیت بکر و کمتر شناخته شده اش برای موضوعات دینی مناسب است حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا زائری با تاکید بر اینکه قالب نثر ادبی به دلیل ویژگی ها، ظرفیت بکر و کمتر شناخته شده اش برای موضوعات دینی و اعتقادی بسیار مناسب است، گفت: این نثر در مجالس و محافل قابل اجرا و برای انتقال معارف قابل استفاده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، آیین رونمایی و معرفی کتاب های خیمه گاه و ضامن آهو از سلسله برنامه های فرهنگی خانه کتاب و ادبیات ایران با عنوان تکیه کتاب شنبه (21 مرداد ماه 1402) با حضور محمدرضا سنگری و حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا زائری در سرای اهل قلم خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

ضرورت شناختن و شناساندن ژانر ها و قطعه های ادبی در این نشست حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا زائری با اشاره به نحوه نوشتن کتاب های خیمه گاه و ضامن آهو گفت: نوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالب نثر ادبی به دلیل ظرفیت بکر و کمتر شناخته شده اش برای موضوعات دینی مناسب است

قالب نثر ادبی به دلیل ظرفیت بکر و کمتر شناخته شده اش برای موضوعات دینی مناسب است