مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-16سياسي

اربعین بدون ولایت و سیاست واقعی نیست


دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراق گفت: باید از تاریخ حرکت کنیم به سمت امروز و با دید تاریخی امروز را بشناسیم ولی نباید در تاریخ بدانیم؛ امروز هدف دشمن یعنی آمریکا و اسراییل قطعا نظام اسلامی و ولی فقیه است و این مسئله در فتنه اخیر در ایران هویدا شد.

- ایسنا/قم دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراق گفت: باید از تاریخ حرکت کنیم به سمت امروز و با دید تاریخی امروز را بشناسیم ولی نباید در تاریخ بدانیم؛ امروز هدف دشمن یعنی آمریکا و اسراییل قطعا نظام اسلامی و ولی فقیه است و این مسئله در فتنه اخیر در ایران هویدا شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدهاشم الحیدری در دوره جامع آموزشی ویژه مبلغین اربعین 1402 که شامگاه 24 مردادماه در سالن همایش های موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در قم برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران و قیام حسینی حقیقی کربلای زمان که قیام امام راحل و پیروزی انقلاب بود؛ بزرگترین مقدمه ظهور است؛ این پدیده بزرگترین حادثه در تاریخ زمان ما پس از غیبت کبری است، این حادثه اولین نظام اسلامی را شکل داد.

دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراق بیان کرد: کثرت جمعیت چندان مهم نیست بلکه باید باید ارکان اربعین را ملاک قرار دهیم، امام از قرآن کریم استنباط کردند که حج بدون برائت حج نیست ولی باید بدانیم که رکن اربعین چیست؛ در اربعین نباید هیئت سکولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین بدون ولایت و سیاست واقعی نیست

اربعین بدون ولایت و سیاست واقعی نیست