مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 18:302023-08-14سياسي

فعالان رسانه افسران جنگ شناختی هستند


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: موفقیت ما در جنگ روایت ها باعث غلبه جبهه حق بر جبهه باطل در جنگ ترکیبی و شناختی می شود.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: موفقیت ما در جنگ روایت ها باعث غلبه جبهه حق بر جبهه باطل در جنگ ترکیبی و شناختی می شود.

سردار محمد زهرایی ظهر امروز (23 مردادماه) در جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان زنجان، اظهار کرد: مدل موفق قرارگاهی، مدل موفق اسلامی است؛ ما معتقدیم بسیج باید همیشه آماده بوده و حضور میدانی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مهمترین اصول کار قرارگاهی، ظرفیت سازی است، افزود: نخستین گروهی که در متروپل وارد عمل شد، گروه های جهادی بودند.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه در تغسیل اموات کرونایی هم با کار جهادی انجام شد، تصریح کرد: کار جهادی بالاتر از این نبود که کسی جان خود را به خطر بیندازد و اموات را غسل دهد، اما متاسفانه در انعکاس خدمات و روایت اول ضعیف هستیم و چون در این حوزه ضعیف هستیم، کاری از پیش نمی بریم.

زهرایی اضافه کرد: چون معمولا روایت اول را دشمن نشان می دهد، نمی توانیم کاری از لحاظ رسانه ای پیش ببریم.

وی با اشاره به اینکه دشمن دقیقا از همین نقطه ضعف وارد شده و موفق هم عمل می کند، متذکر شد: هر جا که میدان عمل از افراد انقلابی و انقلابیون و جهادگران خالی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان رسانه افسران جنگ شناختی هستند

فعالان رسانه افسران جنگ شناختی هستند