مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 07:052023-08-15اقتصادي

یک پیشنهاد برای توسعه صادرات


رییس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی مشهد با تاکید بر اینکه رشد صادرات در پی رشد تولید رقم می خورد، گفت: بالغ بر 90 درصد صادرکنندگان استان خراسان رضوی واحدهای کوچک و متوسط هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی مشهد با تاکید بر اینکه رشد صادرات در پی رشد تولید رقم می خورد، گفت: بالغ بر 90 درصد صادرکنندگان استان خراسان رضوی واحدهای کوچک و متوسط هستند.

ما معتقدیم بانک مرکزی اگر می خواهد لایحه ای را به مجلس بدهد و تاییده دولت را بگیرد حتما باید بین واحدهای کوچک، متوسط و بخش خصوصی با واحدهای بزرگی مثل پتروشیمی یا واحدهایی که فلزات و مواد خام صادر می کنند تفاوت قائل شود.

حسین محمدیان در گفت وگو با ایسنا درخصوص پیشنهاد اخیر بانک مرکزی که برای برگشت ارز حاصل از صادرات به کشور و تنظیم بازار به دولت ارائه کرده است، اظهار کرد: ما از شبکه های مجازی و جراید مطلع شدیم بانک مرکزی پیشنهادی را به هیات وزیران راجع به اصلاح تبصره 6 بند (ح) ماده 2 مکرر قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ارائه کرده که تنبیهاتی را برای صادرکنندگان در نظر گرفته اند.

این فعال اقتصادی ادامه داد: ما صادرکنندگان یکی دو سال است راجع به مشکل رفع تعهد ارزی در تشکل ها بحث می ‎کنیم و خواهان اصلاح آن هستیم اما امروز می بینیم علاوه بر اینکه به پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک پیشنهاد برای توسعه صادرات

یک پیشنهاد برای توسعه صادرات