مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-19اقتصادي

قرارداد احداث 46 کلاس با خیران در تربت حیدریه منعقد شده است


مدیر عامل مجمع خیران مدرسه ساز تربت حیدریه گفت: طی سال های اخیر قرارداد احداث 46 کلاس با خیران منعقد شده است که از این تعداد 18 کلاس به صورت 100 درصد خیرساز است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل مجمع خیران مدرسه ساز تربت حیدریه گفت: طی سال های اخیر قرارداد احداث 46 کلاس با خیران منعقد شده است که از این تعداد 18 کلاس به صورت 100 درصد خیرساز است.

سید امیر حسینی شنبه 28 مردادماه در بازدید اصحاب رسانه از پروژه های در دست ساخت خیران و نقاط کمتر برخوردار بخش مرکزی تربت حیدریه اظهار کرد: در حال حاضر 40 کلاس درس با مشارکت خیران در این شهرستان با اعتبار 400 میلیارد ریال ساخته شده و آماده بهره برداری است.

وی با بیان اینکه این تعداد کلاس در قالب 11 مدرسه در تربت حیدریه احداث شده و برای مهرماه امسال مورد استفاده دانش آموزان قرار خواهد گرفت، بیان کرد: آموزشگاه 9 کلاسه کوی امام در حاشیه شهر تربت حیدریه که زمین آن توسط خیر نیک اندیش اهدا شده طی مدت یک سال از محل اعتبارات محرومیت زدایی، با اعتبار 50 میلیارد ریال و با تجهیزات کامل، احداث می شود.

حسینی همچنین خاطرنشان کرد: مدرسه 6 کلاسه خیرساز در روستای حصار به صورت مشارکت 50 درصدی با اداره نوسازی و با هزینه 60 میلیارد ریال از دیگر طرح ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد احداث 46 کلاس با خیران در تربت حیدریه منعقد شده است

قرارداد احداث 46 کلاس با خیران در تربت حیدریه منعقد شده است