مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 22:252023-08-21فرهنگي

از نمایشگاه ایرج طهماسب تا آلبوم های جدید موسیقی


برگزاری نشست خبری چهلمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، آغاز اکران فیلمی با بازی فرهاد اصلانی و شبنم مقدمی، میزبانی جشنواره اسلامی کازان از فیلم های ایرانی، - اطلاعیه صداوسیما درباره تبلیغ دیجی کالا و ازکی ، نقاشی های ایرج طهماسب روی دیوارهای یک نمایشگاه، گزارش معاونت میراث فرهنگی از اقدامات دوساله اش، اعلام پرترافیک ترین مرز اربعین و کشف جدید درباره برده ها و اسکلت یک انسان با انگشتری از یشم، گزیده ای از اخبار فرهنگی ـ هنری 30 مرداد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبیر جشنواره فیلم کوتاه تهران در نشست خبری چهلمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران که صبح دوشنبه 30 مردادماه برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار گزارشی را از آنچه برای این رویداد انجام شده ارائه و اعلام کرد: این رویداد پذیرای آثاری مودب و موقر با تاکید بر پرهیز از دوقطبی سازی از حوادث سال گذشته کشور خواهد بود.

آغاز اکران ستاره بازی با بازی فرهاد اصلانی و شبنم مقدمی در خبری هم اعلام شد که فیلم ستاره بازی به کارگردانی هاتف علیمردانی و تهیه کنندگی علی سرتیپی محصول سال 1398 از چهارشنبه اول شهریور در سینماهای کشور اکران خواهد شد.

ستاره بازی به کارگردانی هاتف علیمردانی که محصول مشترک ایران و آمریکاست در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و قرار اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نمایشگاه ایرج طهماسب تا آلبوم های جدید موسیقی

از نمایشگاه ایرج طهماسب تا آلبوم های جدید موسیقی