مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-09سياسي

با سرنشینان دومین پرواز فضایی تجاری «ویرجین گلکتیک» بیشتر آشنا شوید


ویرجین گلکتیک سرنشینان دومین پرواز فضایی تجاری خود را اعلام کرده و سفر این افراد به فضا برای روز دهم اوت(19 مرداد) برنامه ریزی شده است.

- با سرنشینان دومین پرواز فضایی تجاری ویرجین گلکتیک بیشتر آشنا شوید ویرجین گلکتیک سرنشینان دومین پرواز فضایی تجاری خود را اعلام کرده و سفر این افراد به فضا برای روز دهم اوت(19 مرداد) برنامه ریزی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، ماموریت Galactic-02 قرار است یک گروه سه نفره را به همراه یک مربی که آنها را آموزش داده و دو خلبان در پروازی به فضای زیر مداری در روز پنجشنبه(10 اوت) بفرستد.

فضاپیمای ویرجین گلکتیک متشکل از یک هواپیمای دو بدنه است که وسیله ی نقلیه کوچک تر به نام VSS Unity را تحت عنوان یک محموله حمل می کند.

VMS Eve که هواپیمای حامل است، از باند فرودگاه ویرجین در آمریکا در نیومکزیکو برمی خیزد و تا حدود 50 هزار فوت(15 هزار متر) پرواز می کند و سپس هواپیمای VSS Unity را رها می کند تا موتور خود را روشن کند و باقی مسیر را بالا برود.

Galactic-01 اولین ماموریت تجاری ویرجین گلکتیک بود که سه نفر از نیروی هوایی ایتالیا و شورای تحقیقات ملی ایتالیا را به فضا برد.

آن گروه توانستند در طول چند دقیقه تجربه ی بی وزنی چندین آزمایش علمی انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با سرنشینان دومین پرواز فضایی تجاری «ویرجین گلکتیک» بیشتر آشنا شوید

با سرنشینان دومین پرواز فضایی تجاری «ویرجین گلکتیک» بیشتر آشنا شوید