مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 23:452023-08-08بين الملل

استمرار هتک حرمت قرآن کریم؛ آیا اهداف خاصی دنبال می شود؟


سلوان مومیکا پناهنده عراقی تبار سوئدی برای سومین بار اقدام به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، تحت حمایت پلیس این کشور کرد، اقدامی که سوالات متعددی درباره هدف نهان این اقدامات ایجاد کرده است.

- خبرگزاری مهر – گروه بین الملل: در ادامه هتک حرمت به کتاب مقدس دین مبین اسلام در کشورهای اروپایی به ویژه سوئد و دانمارک، سلوان مومیکا پناهنده جنجال برانگیز عراقی تبار مقیم سوئد برای سومین بار زیر چتر امنیتی پلیس سوئد به ساحت مقدس قرآن کریم اهانت کرد.

این چهره منفور برای سومین بار در ملأ عام و با حمایت کامل نیروهای پلیس سوئد، مقابل پارلمان این کشور با سوزاندن مصحف شریف به ساحت مقدس قرآن کریم اهانت کرد.

در جریان این اقدام هتاکانه فردی به نام سلوان نجم که یک عراقی تبار مقیم استکهلم است نیز از اقدام مومیکا حمایت کرده و در کنار وی حضور داشت.

این در حالی است که سلوان نجم دارای پرونده هایی مشکوک به دست داشتن در اقدامات تروریستی است، اما وی با این وجود در سوئد آزاد است.

پلیس سوئد در شهر استکهلم اعلام کرده که پیش از این رخداد درخواست جدیدی مبنی بر مجوز برگزاری تجمع از سوی سلوان مومیکا در برابر مسجد مرکزی استکهلم و مقابل سفارت عراق دریافت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار هتک حرمت قرآن کریم؛ آیا اهداف خاصی دنبال می شود؟

استمرار هتک حرمت قرآن کریم؛ آیا اهداف خاصی دنبال می شود؟