مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-13سياسي

زارعی: از تخریب بیزارم و اخلاق را فدای انتخابات نمی کنم


نماینده دو دوره مجلس و کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا و مارگون می گوید اخلاق را هرگز فدای انتخابات نمی کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ تنور انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد گرم شده و بعد از گذشت سه و نیم سال از انتخابات گذشته اکنون در مرحله پیش ثبت نام تعداد زیادی از افراد آماده می شوند تا دوباره خود را در معرض رای مردم قرار دهند.

در این میان تعدادی از افراد سرشناس و نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی نیز خود را برای حضور در انتخابات مهیا کرده و به عنوان کاندیدا پیش ثبت نام کردند.

غلام محمد زارعی یکی از نام های آشنا در عرصه انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد است که از دوره هفتم مجلس شورای اسلامی تجارب زیادی در عرصه انتخابات چه به عنوان کاندیدا و چه به عنوان نماینده مجلس دارد.

غلام محمد زارعی در ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا به مجلس راه یافت و اکنون بعد از گذشت یک دوره دوباره عزم حضور در عرصه انتخابات کرده و پیش ثبت نام خود را در آخرین روز از مهلت قانونی انجام داده است.

به همین منظور با زارعی که مردم حوزه انتخابیه بیشتر او را با نام حاج زارع می شناشند به گفتگو نشستیم تا اهداف و برنامه های وی را در این زمینه از وی جویا شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارعی: از تخریب بیزارم و اخلاق را فدای انتخابات نمی کنم

زارعی: از تخریب بیزارم و اخلاق را فدای انتخابات نمی کنم