مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-16ورزشي

پاسخ کمیته المپیک به عزیزی: گلف را اعزام می کردیم گردشگر فرستاده بودیم


کمیته ملی المپیک در بیانیه ای پاسخ رییس فدراسیون گلف را داد و اعلام کرد: حضور گلف با رنکینگ پایین جهانی در هانگژو منطقی نیست و حضور گردشگر در این بازی ها محسوب می شود.

- پاسخ کمیته المپیک به عزیزی: گلف را اعزام می کردیم گردشگر فرستاده بودیم کمیته ملی المپیک در بیانیه ای پاسخ رییس فدراسیون گلف را داد و اعلام کرد: حضور گلف با رنکینگ پایین جهانی در هانگژو منطقی نیست و حضور گردشگر در این بازی ها محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از کمیته ملی المپیک، حمید عزیزی رییس فدراسیون گلف در گفت وگو با یکی از خبرگزاری ها مطالبی را از سر ناراحتی در خصوص دلایل عدم اعزام گلف به بازیهای آسیایی هانگژو مطرح کرد که جهت تنویر افکار عمومی،توضیحاتی در این خصوص ارائه می شود.

در متن بیانیه کمیته ملی المپیک آمده است: ضمن تایید صحبت ها و پاسخ دکتر رغبتی دبیر ستاد عالی بازی ها اعلام می دارد معیار اعزام کاروان ورزشی ایران به بازی های آسیایی هانگژو همچنان کیفی است و به رغم اینکه طی مصوبه ستاد عالی مقرر شد در تعدادی از حوزه ها همچون بخش بانوان، رشته های اصیل و برخی رشته های پر مخاطب با نگاه حمایتی و توسعه ای تصمیم گیری شود اما همچنان بصورت جدی در دستور کار ستاد عالی قرار دارد تا کاروان کیفی اعزام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ کمیته المپیک به عزیزی: گلف را اعزام می کردیم گردشگر فرستاده بودیم

پاسخ کمیته المپیک به عزیزی: گلف را اعزام می کردیم گردشگر فرستاده بودیم