مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 10:152023-07-29اجتماعي

تراکم دانش آموزان در مدارس شهرستان بهار بالاست


فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه مدارس فرسوده شهرستان نیاز به نوسازی دارند گفت: در حال حاضر تراکم دانش آموزان در مدارس بالاست که با توسعه فضاهای آموزشی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهار، مجتبی فیض اللهی صبح امروز در بازدید از پروژه های آموزش و پرورش اظهار کرد: در اعتبارات امسال شهرستان بهار توجه خاصی به پروژه های آموزش و پرورش شهرستان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه مدارس فرسوده شهرستان نیاز به نوسازی دارند گفت: در حال حاضر تراکم دانش آموزان در مدارس شهرستان بالاست که با ساخت مدارس جدید و توسعه فضاهای آموزشی، تراکم به حداقل می رسد.

فرماندار شهرستان بهار از پیگیری ها برای تخصیص اعتبار خبر داد و گفت: از بودجه ملی و استانی و سفر ریاست جمهوری، اعتباراتی تخصیص یافته تا بخش عمده ای از پروژه های نوسازی را مهرماه افتتاح کنیم.

وی افزود: در اعتبارات امسال شهرستان بهار توجه خاصی به پروژه های آموزش و پرورش شهرستان خواهیم داشت چراکه اعتقاد داریم این سیستم زیربنای اصلی توسعه است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار نیز با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی در شهرستان گفت: علیرغم همکاری و فعالیت خیرین، در شهرستان نیازمند فضای آموزشی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکم دانش آموزان در مدارس شهرستان بهار بالاست

تراکم دانش آموزان در مدارس شهرستان بهار بالاست