مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-05اجتماعي

برپای موکب های ورزشی در پایانه های مرزی


مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: تمهیدات لازم برای برپای موکب های ورزشی و همچنین تجهیز سالن های ورزشی شهرستان های مرزی برای اسکان و پذیرایی از زائرین اباعبدالله الحسین(ع) صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، عباس شیبک ضمن اشاره به فعالیت های جهادی و خیرخواهانه سال گذشته سازمان های مردم نهاد جوانان استان در ایام محرم و اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، اظهار کرد: امسال نیز تمهیدات لازم در خصوص برپای موکب های ورزشی و همچنین تجهیز سالن های ورزشی شهرستان مرزی استان سیستان و بلوچستان ویژه نقطه صفر مرزی برای اسکان و پذیرایی از زائرین عتبات عالیات که از کشور پاکستان وارد ایران میشوند، انجام خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از تهیه بسته های فرهنگی ورزشی توسط هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد جوانان برای توزیع در بین زائرین اباعبدالله الحسین علیه السلام خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان آمادگی دارد در شهرهای مرزی و نقاط مهمانان پذیر، موکب برپا کند و بازدیدهای میدانی مسیولین حوزه ورزش و جوانان استان بصورت مستمر از این نقاط تا خدماتی مناسب در شأن زائرین عزیز صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپای موکب های ورزشی در پایانه های مرزی

برپای موکب های ورزشی در پایانه های مرزی