مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 15:152023-07-23سياسي

ضرورت نقش آفرینی دستگاه های اجرایی در پشتیبانی از اردو راهیان نور


فرمانداران و شهرداران استان مرکزی وظایف خود را در زمینه پشتیبانی از اردوهای راهیان نور به خوبی اجرایی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد مخلص الائمه ظهر یکشنبه در قرارگاه مرکزی راهیان نور استان مرکزی اظهار کرد: استان مرکزی با تلاش های بسیج و سپاه روح الله و هدایت های سردار کریمی در زمینه مجموعه فعالیت های راهیان نور جزو سه استان برتر کشور قرار دارد.

استاندار مرکزی افزود: در اردوهای راهیان نور علاوه بر اهداف آموزشی و اجتماعی، اهداف تبیینی نیز دنبال می شود و اهداف تبیینی در این اردوها پیشرفت های بسیاری داشته و این مهم توجه به اردوهای راهیان نور را چندبرابر می کند.

وی با اشاره به اینکه تبیین دفاع مقدس و هویت جمهوری اسلامی در جامعه در بستر اردوهای راهیان نور میسر می شود، گفت: بر این اساس تمام دستگاه های استان مرکزی وظیفه دارند در این حوزه نقش آفرینی کنند.

مخلص الائمه افزود: دستگاه های اجرایی این استان بیش از آنکه به هم افزایی در حوزه تبیین در اردوهای راهیان نور توجه دارند باید به همدلی توجه داشته باشند.

وی اضافه کرد: ارتباط ما اکنون با بخش جوانان و نوجوانان جامعه قطع شده و دیدار چهره به چهره در اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای اثرگذاری و انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت به این قشر از جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نقش آفرینی دستگاه های اجرایی در پشتیبانی از اردو راهیان نور

ضرورت نقش آفرینی دستگاه های اجرایی در پشتیبانی از اردو راهیان نور