مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-15اقتصادي

افزایش 35 درصدی اعتبارات مشاغل خانگی


معاون اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش 35 درصدی اعتبارات مشاغل خانگی توسط دولت خبر داد و گفت: در صورتی که تا مهر ماه 70 درصد اعتبارات جذب شود بانک مرکزی اعتبارات مذکور را افزایش خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حال حاضر اشتغال خانگی سهم بسزایی در تولید ناخالص داخلی بسیاری از کشورهای توسعه یافته داشته و از ارزش افزوده بالایی برخوردار است.

برابر آمارها 23 درصد کل مشاغل در کشورهای فوق صنعتی را کسب و کارهای خانگی تشکیل می دهند، این در حالی است که سهم مشاغل خانگی در کشور ما در حدود 3 تا 4 درصد پیش بینی می شود.

در راستای توسعه مشاغل خانگی و حمایت از متقاضیان کسب و کارهای خانگی موضوع اشتغال خانگی به عنوان یکی از برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه ایجاد اشتغال در دستور کار قرار گرفته و مجموعه اقدامات صورت گرفته منجر به صدور 218 هزار مجوز مشاغل خانگی در سال گذشته شده است.

به گفته همتیان - رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت کار، صدور 218 هزار مجوز مشاغل خانگی در سال گذشته اشتغال 103 هزار نفر در کشور را به دنبال داشته است.

وی از رشد 200 درصدی در صدور مجوزها و پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در دولت سیزدهم خبرداد و با اشاره به افزایش تسهیلات مشاغل خانگی به 4000 میلیارد تومان در سال 1402 گفت: سال گذشته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 35 درصدی اعتبارات مشاغل خانگی

افزایش 35 درصدی اعتبارات مشاغل خانگی