مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 17:552023-08-05سياسي

پیگیری بیمه تأمین اجتماعی مهندسان ساختمان در دیدار با رییس مجلس


عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان از پیگیری بیمه تأمین اجتماعی مهندسان ساختمان در دیدار با رییس مجلس شورای اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجید جی افرام در سخنانی با اشاره به برگزاری جلسه اعضای شورای مرکزی و رؤسای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها با قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در این جلسه برقراری بیمه تأمین اجتماعی برای مهندسان فاقد شغل از محل عوارض ساختمانی مهم ترین درخواست سازمان از مجلس شورای اسلامی بود که با استقبال رییس مجلس شورای اسلامی مواجه شد.

وی عنوان کرد: در این مورد بنده نیز چند دقیقه در خصوص توجیه بار مالی این طرح، نفع عمومی و ملی آن و همچنین خدمات متقابل سازمان در قبال آن صحبت کردم که مورد قبول رییس مجلس واقع شد.

عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، ادامه داد: هرچند مسیر به هدف رسیدن این طرح ممکن است به طور معمول و یا با دشواری فراوان طی شود؛ اما پیگیری مداوم و مستمر آن به عنوان یک وظیفه سازمانی در تمام سطوح حاکمیتی کشور از طرف شورای مرکزی، سازمان استان ها و اعضای فرهیخته سازمان قطعاً منجر به نتیجه خواهد شد.

جی افرام در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه حضور گفتمانی و مبتنی بر تحقق اهداف سازمان در بالاترین سطوح حکمرانی کشور که از ابتدای تأسیس، همراه با ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری بیمه تأمین اجتماعی مهندسان ساختمان در دیدار با رییس مجلس

پیگیری بیمه تأمین اجتماعی مهندسان ساختمان در دیدار با رییس مجلس